GTM - GTR
Το τμήμα «entry level» του Ομίλου Gianni Ferrari αποτελείται από μηχανήματα μικρού μεγέθους με δυνατότητα ελιγμών που εγγυώνται υψηλή παραγωγικότητα, με βέλτιστη απόδοση κοπής και συλλογής που ισοδυναμεί με μηχανήματα ανώτερης κατηγορίας. Το GTM και το GTR είναι τα αστέρια αυτού του τμήματος: με τις διαφορές τους, αυτά τα μηχανήματα αντισταθμίζουν και προσφέρουν τόσο στους χομπίστες όσο και στους επαγγελματίες χειριστές συντήρησης χώρων πρασίνου την τέλεια λύση για κάθε ανάγκη. Και τα δύο χαρακτηρίζονται από ένα σύστημα άμεσης συλλογής, με γρασίδι που χωράει 280 λίτρα.
GTM
To GTM είναι ένα επαγγελματικό μηχάνημα συλλογής γρασιδιού, το οποίο συγκεντρώνει τεχνικά χαρακτηριστικά και φινιρίσματα μιας κορυφαίας σειράς με μέγιστο πλάτος 85cm. Έχει τη δυνατότητα να περάσει με ευκολία ακόμα και από περιορισμένους και στενούς χώρους όπως: πεζοδρόμους, στενές πλατείες, θάμνους, φυτά, παρτέρια, δέντρα, εξασφαλίζοντας βέλτιστα αποτελέσματα. Ιδανικό τόσο για ιδιωτική όσο και για επαγγελματική χρήση και συντήρηση. Η μικρή ακτίνα στροφής αναδεικνύει την ευελιξία και την ευκολία του μηχανήματος στους ελιγμούς.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΠΗΣ
Η μεσαία κοπή 80 cm επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας μία μονή λεπίδα συνδυαστικά με αιωρούμενες λεπίδες που απορροφούν τους κραδασμούς. Το PTO είναι ενεργοποιημένο για να περιστρέφει τη λεπίδα χρησιμοποιώντας ένα κουμπί που ενεργοποιεί τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη, ο οποίος είναι ενισχυμένος και διαθέτει σύστημα παράτασης ζωής που ρυθμίζεται σε περίπτωση φθοράς. Το κέλυφος του δίσκου επεξεργάζεται με ειδική επεξεργασία βαφής που το προστατεύει από τη διάβρωση που θα μπορούσε να προκληθεί από το κομμένο γρασίδι. Για την προστασία του από κρούσεις, το κέλυφος του δίσκου είναι επίσης ενισχυμένο με χαλύβδινο προφίλ πάχους 5 mm στο πλάι του χλοοτάπητα. Το κατάστρωμα είναι εξοπλισμένο με μπροστινούς και πίσω κυλίνδρους κατά του τριχωτού της κεφαλής, ρυθμιζόμενους σε 2 θέσεις και είναι επίσης διαμορφωμένος για πλευρική εκκένωση.
ΕΥΚΟΛΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
Για να αφαιρέσετε τις λεπίδες δεν είναι απαραίτητο να σηκώσετε το μηχάνημα ή να αποσυναρμολογήσετε το κατάστρωμα: αυτή η λειτουργία μπορεί να ολοκληρωθεί σε λίγα λεπτά και σε οποιαδήποτε κατάσταση. Ένας σύνδεσμος ταχείας απελευθέρωσης για το σωλήνα νερού διευκολύνει τον καθαρισμό του δίσκου.
ΑΜΕΣΗ ΚΟΠΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ
Το GMT εγγυάται καθαρή και ομοιόμορφη κοπή σε όλο το πλάτος: το συνολικό εξωτερικό μέγεθος των τροχών, τόσο εμπρός όσο και πίσω, είναι μικρότερο από το πλάτος του δίσκου. Αυτό σημαίνει ότι οι τροχοί δεν ξεπερνούν το πλάτος κοπής και το γρασίδι παραμένει ίσιο για το επόμενο πέρασμα. Οι λεπίδες που επιπλέουν είναι εφοδιασμένες με σύστημα φτυαρίσματος που δίνει μια αεροδυναμική κίνηση του αέρα και πιέζει το κομμένο μέρος να περάσει ανάμεσα στο γρασίδι με τη μορφή «λιπάσματος».
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΠΗΣ | |
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΟΠΗΣ | Δίσκος μεσαίας κοπής |
ΠΛΑΤΟΣ ΚΟΠΗΣ | 80 cm |
ΛΕΠΙΔΕΣ | Μονή λεπίδα που απορροφά τους κραδασμούς |
ΥΨΟΣ ΚΟΠΗΣ | 3.5 ÷ 8.5 cm |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | Εμπρόσθιοι και πίσω |
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΟΠΗΣ - ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ | Πλαϊνή και πίσω εκκένωση |
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Το GTM διατίθεται με κινητήρα βενζίνης με δικύλινδρο κινητήρα 16 HP.
Το διπλό στοιχείο φιλτραρίσματος αέρα και το σύστημα αναγκαστικής λίπανσης λαδιού, εγγυώνται βέλτιστη απόδοση και για τους δύο κινητήρες και επεκτείνουν την προστασία και τον κύκλο ζωής.
Η πρόσβαση στον κινητήρα είναι εύκολη και πολύ γρήγορη και δεν απαιτεί χρήση εξαρτημάτων: σε λίγα δευτερόλεπτα είναι δυνατό να επιθεωρήσετε τα φίλτρα και τη στάθμη λαδιού, τα ρελέ πρόσβασης, τις ασφάλειες και την μπαταρία.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ | GTM 160 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Briggs & Stratton VANGUARD C. Power V-Twin 3057 |
ΚΑΥΣΙΜΟ | Βενζίνη |
ΙΣΧΥΣ/ΚΥΒΙΣΜΟΣ/ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ | 11,8 kWh / 479 cc / 16 |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 2 |
GTR
Το GTR είναι ένα μπροστινό χλοοκοπτικό που συνδυάζει ευελιξία, συμπαγή, εξαιρετική ευκολία χρήσης και επαγγελματική απόδοση, με το συν τη μεγαλύτερη ορατότητα για άψογα αποτελέσματα εργασίας.
Ένα μηχάνημα που είναι εξαιρετικά ευέλικτο και μειώνει τους ελιγμούς, τις εργασίες φινιρίσματος και τον χρόνο εργασίας.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΠΗΣ
Το μπροστινό κατάστρωμα κοπής μεγιστοποιεί την ορατότητα και τον έλεγχο της εργασίας. Το γρασίδι δεν πατιέται, επομένως η ποιότητα κοπής αυξάνεται. Η εξαιρετική ευελιξία καθιστά δυνατή την πρόσβαση στις περιοχές που είναι λιγότερο προσβάσιμες για κοινά μπροστινά καταστρώματα, διευκολύνοντας τις εργασίες φινιρίσματος γύρω από δέντρα, παρτέρια και τοίχους. Το κατάστρωμα είναι εξοπλισμένο με δύο ανασυρόμενες λεπίδες που απορροφούν τις συγκρούσεις και προστατεύουν τη μετάδοση από τυχόν πρόσκρουση με ξένα αντικείμενα που υπάρχουν στο γκαζόν. Τοποθετημένο σε καρότσι με πλήρεις ελαστικούς τροχούς κατά της διάτρησης, το κατάστρωμα κοπής επιπλέει και προσαρμόζεται φυσικά στο έδαφος, με αποτέλεσμα μια κοπή που είναι πάντα ακριβής.
ΑΜΕΣΗ ΚΟΠΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ
Οι αντίθετες περιστροφικές λεπίδες είναι εξοπλισμένες με ένα σύστημα φτυαρίσματος που δίνει στο γρασίδι μια ισχυρή αεροδυναμική ώθηση και το διοχετεύει απευθείας στο γρασίδι μέσω ενός σωλήνα συλλογής που έχει σχήμα και έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει την παραβολική τροχιά της ροής του κομμένου γρασιδιού.
Ο σωλήνας συλλογής είναι εξοπλισμένος με μια καταπακτή που μπορεί να ανοίξει για να διευκολύνει την επιθεώρηση και τον καθαρισμό.
3 ΜΕΓΑΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- Μεγαλύτερη ορατότητα εργασίας
- Εξαιρετική ευελιξία
- Βέλτιστη απόδοση κοπής και συλλογής
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΠΗΣ | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΟΠΗΣ | ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΚΟΠΗΣ |
ΠΛΑΤΟΣ ΚΟΠΗΣ | 112 cm |
ΛΕΠΙΔΕΣ | 2 Αντίθετοι περιστροφικοί δίσκοι με λεπίδες που απορροφούν τους κραδασμούς |
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΥΨΟΥΣ ΚΟΠΗΣ | 3 ÷ 8 cm |
ΑΝΥΨΩΣΗ ΔΙΣΚΟΥ | Υποβοηθούμενο ελατήριο ελεγχόμενο απευθείας από το κάθισμα του οδηγού. |
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΟΠΗΣ | Πίσω εκκένωση, αφαιρώντας το κάτω μέρος του γρασιδιού. |
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Το GTR διαθέτει έναν επαγγελματικό δικύλινδρο βενζινοκινητήρα 21 HP που έχει σχεδιαστεί για βιομηχανικές εφαρμογές και προσφέρει βέλτιστη απόδοση ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες.
Το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου 19 λίτρων επιτρέπει μεγαλύτερες περιόδους εργασίας χωρίς ανεφοδιασμό και είναι εξοπλισμένο με ένα βολικό μετρητή στάθμης καυσίμου. Το διπλό στοιχείο φιλτραρίσματος αέρα και το σύστημα εξαναγκασμένης λίπανσης λαδιού επεκτείνουν την προστασία και τον κύκλο ζωής του κινητήρα, ενώ οι βαλβίδες άνω κεφαλής (OHV) μειώνουν τους κραδασμούς, τις εκπομπές και έχουν καλύτερη οικονομία καυσίμου.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | GTM 160 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Briggs & Stratton VANGUARD C. Power V-Twin 3587 |
ΚΑΥΣΙΜΟ | Petrol |
ΙΣΧΥΣ/ΚΥΒΙΣΜΟΣ/ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ | 15 kWh / 627cc / 21 |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 2 |
GTM – GTR
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | GTM – GTR |
ΧΩΡΙΤΗΚΟΤΗΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | 19 L (with level indicator) |
ΜΠΑΤΑΡΙΑ | 12 V / 44 Ah |
ΜΕΤΡΗΣΗ | Hour meter |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | GTM | GTR |
ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΩΝ | 16×7.50-8 | 14×5.00-6 |
ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΩΝ ΤΡΟΧΩΝ | 13×5.00-6 | 16×7.50-8 |
ΚΟΛΛΕΚΤΟΡΑΣ ΓΡΑΣΙΔΙΟΥ | |
ΧΩΡΙΤΗΚΟΤΗΤΑ | 280 L |
ΕΚΚΕΝΩΣΗ | Emptying on the ground using the servo-assisted lever with gas spring/Electrical emptying (optional) |
ΑΞΕΣΟΥΑΡ | Full grassc atcher audible buzzer warning |